Pomoc

---

Pomoc techniczna


Po udaniu się do kasy zawartość koszyka została rozładowana (Ciasteczka - Cookies)

Kiedy usiłuję wysłać moje zamówienie, otrzymuje informację o wystąpieniu błędu. Co mogę zrobić?
Zawartość koszyka wskazuje błędnie tylko jeden artykuł lub koszyk jest pusty. Gdzie popełniam błąd?
Co to są ciasteczka (cookies) ?
Dlaczego potrzebuję ciasteczka (cookies) w bitiba?
Jak włączyć opcje obsługi plików cookie w przeglądarce?

Firewalls i certyfikaty bezpieczeństwa

Kiedy próbuję wysłać moje zamówienie, otrzymuję informację o wystąpieniu błędu "Twój koszyk jest pusty". Co robić?
Moja przeglądarka informuje mnie o wygaśnięciu certyfikatu bezpieczeństwa. Dlaczego?
Wystąpił błąd w momecie składania przeze mnie zamówienia. Czy zamówienie zostało przyjęte przez bitiba?

Ogólne informacje dotyczące przeglądarki internetowej

PC Cache ustawienia w różnych przeglądarkach internetowych

 

JavaScript

 

Do czego potrzebny jest program JavaScript?

 

Różne

 

Strona nie jest widoczna w całości. Dlaczego?

Zamówienie i dostawa


Twoje zamówienie

Czy istnieje minimalna i maksymalna wartość zamówienia?
Czy można połączyć kilka zamówień w jedno?
Czy można dokonać zmian w zamówieniu po wysłaniu zamówienia?
Czy można wycofać zamówienie?
Czy przyjęcie zamówienia zostanie potwierdzone?
Czy otrzymam informację o nadaniu przesyłki?
Jak dokonać zamówienia?
Z ilu paczek składa się moje zamówienie?
Czy mogę sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się moja przesyłka?
Doręczono mi niekompletną przesyłkę. Co robić?
Przesyłka zawiera uszkodzony artykuł. Co robić?
Zamówienie zostało złożone przeze mnie kilka dni temu, jednak przesyłka do tej pory nie została doręczona. Co robić?
Przesyłka zawiera niewłaściwy artykuł. Co robić?
Co robić, jeśli do przesyłki nie dołączono rachunku?
Do przesyłki dołączono niewłaściwy rachunek. Co robić?

Dostawa: Informacje ogólne

Ile wynosi koszt przesyłki?
Jak długo trwa dostawa zamówienia?
Z usług jakiej firmy dostawczej mogę skorzystać?
Co się stanie, jeśli w czasie dostarczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?
Czy adres docelowy dostawy może różnić się od adresu na rachunku?
Czy mogę otrzymać dostawę przesyłki w określonym przeze mnie dniu?
Czy Kurier pomaga wnosić ciężkie paczki do mieszkania?
Co oznacza ikonka "Wkrótce"?
Czy możliwe jest otrzymanie zamówienia na terenie całej Polski?
Dlaczego na otrzymanej paczce jest logo "zooplus"?

Płatność i bezpieczeństwo


Płatność i bezpieczeństwo

Jakie formy płatności oferuje bitiba?
Dokonywanie płatności za pomocą karty kredytowej. Kiedy następuje obciążenie karty kredytowej wysokością rachunku?
Otrzymałem upomnienie i prośbę o dokonanie płatności, choć rachunek został przeze mnie uregulowany. Jak postąpić w tym przypadku?
Otrzymałem upomnienie i prośbę o dokonanie płatności, choć dokonałem całkowitego lub częściowego zwrotu wskazanego w upomnieniu zamówienia. Jak postąpić w tym przypadku?

Zwrot i wymiana towaru


Zwrot i wymiana

Co to jest adres zwrotny ?
Czy nadanie przesyłki zwrotnej jest ograniczone czasowo?
Czy należy dokonać opłaty za nadanie przesyłki zwrotnej?
W jakim przypadku, kiedy i jak otrzymam zwrot kosztów nadania przesyłki zwrotnej?
Artykuł, który został zamówiony nie pasuje. Czy mogę dokonać zwrotu towaru?
Dlaczego otrzymałem/otrzymałam ponownie rachunek wraz z przesyłką zamienną, jeśli towar podlegający wymianie został już opłacony?

Newsletter


Newsletter

Czym jest newsletter bitiba?
Jak mogę zaprenumerować newsletter bitiba?
Jak mogę zrezygnować z prenumeraty newslettera?

Pytania ogólne


FAQ

Do kogo zwrócić się ze specjalnym pytaniem dotyczącym wybranego produktu?
Produkt, który chcę zamówić jest obecnie niedostępny. Kiedy mogę złożyć ponowne zamówienie?
Gdzie można uzyskać informacje na temat ofert specjalnych w bitiba?
Jak długo trwają specjalne akcje promocyjne?
Czy bitiba oferuje bezpłatne próbki karm?
Nie pamiętam hasła, co robić?
Czy moje dane osobowe są chronione?
Czy sklep bitiba znajduje się w pobliżu mojego miejsca zamieszkania?

Kontakt


Kontakt

Aby skontaktować się z naszym serwisem klienta, wyślij wiadomość e-mail poprzez formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 22 380 00 80. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.


Pomoc techniczna


Kiedy usiłuję wysłać moje zamówienie, otrzymuje informację o wystąpieniu błędu. Co mogę zrobić?

Proszę sprawdzić, czy przeglądarka internetowa akceptuje pliki cookie pochodzące z naszej witryny, umożliwiających poprawne korzystanie ze strony bitiba.pl. Jeżli Twoja przeglądarka nie akceptuje plików cookie, system nie zachowa elementów w koszyku. Aby dowiedzieć się, co należy zrobić, aby przeglądarka akceptowała pliki cookie, zapraszamy do przeczytania tekstu poniżej.

Zawartość koszyka wskazuje błędnie tylko jeden artykuł lub koszyk jest pusty. Gdzie popełniam błąd?

Zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej i aktywuj akceptację plików cookie. Aby dowiedzieć się, jak dokonać zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej dowiesz się, czytając tekst poniżej.

Co to są ciasteczka (cookies) ?

Cookies to małe informacje zazwyczaj tekstowe, które transferowane są przez witrynę (stronę www) na dysk twardy Twojego komputera przez przeglądarkę . To rozwiązanie techniczne stosowane przez wiele sklepów online. W naszym sklepie są niezbędnym elementem, by móc zapamiętać w wirtualnym koszyku wybrane artykuły.

Dlaczego potrzebuję ciasteczka (cookies) w bitiba?

W czasie Twoich zakupów na stronie bitiba.pl transferujemy trwałego cookie na Twój dysk twardy. To umożliwia naszemu systemowi zapisywanie zawartości koszyka w czasie dokonywanych przez Ciebie zakupów. Ciasteczko zapamiętywane jest jako plik na Twoim komputerze i pozostaje tam po zamknięciu przeglądarki internetowej. Przy ponownych odwiedzinach naszej strony ciasteczko odczytywane jest z Twojego dysku. Bez akceptacji cookie nie jest możliwe zapamiętywanie artykułów bitiba.pl włożonych przez Ciebie do koszyka. Ciasteczko transferowane przez bitiba służy wyłącznie do zapamiętywania artykułów włożonych do koszyka. Zapewniamy, iż informacje dotyczące Twoich zachowań konsumenckich nie są zapisywane w naszym systemie.

Jak włączyć opcje obsługi plików cookie w przeglądarce?

PC

Konfigurowanie programu Internet Explorer, 6.0 for PC , Win 32 do obsługi plików cookies

W menu Narzędzia na pasku zadań przeglądarki:

  1. wybierz Narzędzia , a następnie kliknij Opcje internetowe .
  2. Kliknij zakładkę Prywatność .
  3. Ustawienie domyślne to Średni , które obejmuje akceptowanie plików cookie. Aby zmienić to ustawienie, przesuń suwak w odpowiednie położenie. W przypadku wybrania poziomu niestandardowego kliknij przycisk Zaawansowane i zaznacz opcję akceptowania plików cookie .
  4. W przypadku ustawień indywidualnych: zamiast przesuwać suwak, kliknij Edytuj w kategorii Strony internetowe . W nowym oknie wpisz www.bitiba.pl w polu adres strony www i kliknij Akceptuj . Zamknij okno klikając na Ok.
  5. Kliknij Ok.

Konfigurowanie programu Mozilla 1.7 (i nowszego) for PC, Win 32 do obsługi plików cookies

W menu Narzędzia na pasku zadań przeglądarki:

  1. kliknij Edytuj, następnie wybierz Opcje .
  2. Na panelu górnym ustawień , kliknij ikonę Prywatność a następnie kliknij Cookies .
  3. Sprawdź, czy jest zaznaczone pole wyboru Zezwalaj witrynom na umieszczanie plików cookie (jest to ustawienie domyślne). Możesz również zdecydować, które pliki cookie mają być zapisywane, a które nie, wybierając inne opcje zarządzania plikami cookie.
  4. Kliknij Ok

Firewalls i certyfikaty bezpieczeństwa

Kiedy próbuję wysłać moje zamówienie, otrzymuję informację o wystąpieniu błędu "Twój koszyk jest pusty". Co robić?

Jeżeli twój komputer zabezpiecza Firewall, prosimy sprawdź, czy Port 443 dla połączeń SSL jest otwarty. Z powodu różnorodności programów Firewall, bitiba nie może podać szczegółowej instrukcji zmiany ustawień Twojego programu. Dlatego odsyłamy Cię do instrukcji Firewall. Jeżeli pracujesz w sieci firmy, skontaktuj się z administratorem systemu w celu uzyskania dalszych infromacji.

Należy sprawdzić i upewnić się, czy w komputerze została zainstalowana najnowsza wersja Firewall.

Moja przeglądarka informuje mnie o wygaśnięciu certyfikatu bezpieczeństwa. Dlaczego?

Certyfikaty bezpieczeństwa nie pozwalają na otwieranie niektórych stron. Problem jest związany z zabezpieczeniami Twojego komputera. Prosimy sprawdzić, czy data i godzina zostały wprowadzone poprawnie.

Wystąpił błąd w momecie składania przeze mnie zamówienia. Czy zamówienie zostało przez bitiba przyjęte?

W przypadku pytań dotyczących statusu zamówienia czy procesu składania zamówienia prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta .

Ogólne informacje dotyczące przeglądarki internetowej

Nasza strona jest czytelna we wszystkich standardowych przeglądarkach internetowych. Jakkolwiek, używanie straszych wersji przeglądarek internetowych może czasami zakłócić wygląd strony i jej funkcje. Z tego powodu polecamy ściąganie i instalowanie najnowszej wersji preferowanej przez Ciebie przeglądarki internetowej.

Uwaga: zmianę czy modernizację Twojej przeglądarki dokonujesz na własne ryzyko. Bitiba nie przejmuje odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia, uszkodzenia wynikające z przeprowadzania instalacji przeglądarki internetowej czy też rozbudowy przeglądarki na Twoim komputerze.

PC Cache ustawienia w różnych przeglądarkach internetowych

Jako że nasza strona, a szczególnie nasz sklep jest często aktualizowany, sugerujemy Ci odpowiednie ustawienie Cache (pamięci podręcznej) Twojej przeglądarki. Dokonanie odpowiednich ustawień, umożliwi Ci stały dostęp do naszych najnowszych ofert. Polecamy ustawienia opisane poniżej. Używając poszczególnych przeglądarek jako przykładów, opisujemy jak zmienić te ustawienia .

PC

Internet Explorer version 6 (lub wersje nowsze) dla PC

  1. W menu Narzędzia na pasku zadań przeglądarki kliknij polecenie Opcje
  2. The corresponding tab General should be selected automatically - under Temporary Internet Files, kliknij Ustawienia.
  3. W Check for Newer Versions of Stored Pages, wybierz opcję Every Visit to the Page
  4. Kliknij Ok dwa razy

Mozilla version 1.7 for PC

  1. Idź do Edit i wybierz Preferences
  2. Wybierz Cache w zakładce Advanced
  3. W Compare the Page in the Cache to the Page on the Network, aktywuj Always
  4. Kliknij Ok

W przypadku wszystkich innych przeglądarek internetowych prosimy skorzystać z pliku pomocy oprogramowania w celu uzyskania instrukcji aktywowania Cache.

JavaScript

Do czego potrzebny jest program JavaScript?

Strony bitiba można przeglądać bez programu Java lub JavaScript. Polecamy Ci jednak aktywowanie programu JavaScript, gdyż umożliwia on czerpanie ze wszelkich ofert na naszej stronie. Poniżej znajdziesz instrukcje, jak aktywować JavaScript w przeglądarce internetowej Twojego komputera.

PC

Microsoft Internet Explorer PC

  1. W menu Narzędzia kliknij Opcje Internetowe
  2. Owtórz zakładkę Zabezpieczenia
  3. Upewnij się, że Internet został wybrany i kliknij Poziom niestandardowy
  4. W zakładce Ustawienia włącz Wykonywanie aktywnych skryptów
  5. Kliknij dwa razy Ok

Mozilla version 1.7 PC

  1. W menu Edit kliknij Preferances
  2. W zakładce Advanced wybierz Script & Plugins
  3. Aktywuj JavaScript for Navigator powinien być aktywne, jeśli nie, kliknij Ok

W przypadku wszystkich innych przeglądarek internetowych prosimy skorzystać z pliku pomocy oprogramowania w celu uzyskania instrukcji aktywowania JavaScript.

Różne

Strona nie jest widoczna w całości. Dlaczego?

Internetowa strona bitiba jest zoptymalizowana dla przeglądarki internetowej Internet Explorer 6.0 i dla wersji Netscape 8 i nowszych wersji oraz dla Opera 6.0 i jej nowszych wersji. Wygląd stron bitiba.pl został zoptymalizowany dla rozdzielczości monitora 1024x768 pikseli.


Zamówienie i dostawa


Czy istnieje minimalna i maksymalna wartość zamówienia?

Minimalna wartość zamówienia w bitiba to 69 zł. Nie określamy wartości maksymalnej, jednakże sprzedaż towarów następuje z reguły wyłącznie w ilościach detalicznych.

Na terenie Polski, niezależnie od wagi i ilości paczek, oferujemy darmową dostawę.

Czy można połączyć kilka zamówień w jedno?

Ponieważ realizacja zamówienia następuje w naszym magazynie natychmiast po otrzymaniu zlecenia zamówienia, łączenie kilku zamówień w jedno po ich złożeniu jest niemożliwe. Dziękujemy za zrozumienie.

Czy można dokonać zmian w zamówieniu po wysłaniu zamówienia?

Dokonywanie zmian w zamówieniu możliwe jest wyłącznie w nielicznych przypadkach. Staramy się realizować i dostarczać zamówienia tak szybko, jak to jest możliwe. Z tego względu w większości przypadkach dokonywanie zmian w zamówieniu po odesłaniu zlecenia zamówienia nie jest możliwe. Dziękujemy za zrozumienie.

Czy można wycofać zamówienie?

Wycofanie zamówienia możliwe jest tylko w nielicznych przypadkach. Staramy się realizować i dostarczać zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe. Z tego względu anulowanie zamówienia po odesłaniu zlecenia zamówienia jest zwykle niemożliwe. Dziękujemy za zrozumienie.

W powyższym przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym serwisem klienta . Jeżeli Państwa karta kredytowa została obciążona wartością zamówienia, przelewu zwrotnego dokonamy również na Państwa kartę kredytową, gdy tylko otrzymamy przesyłkę zwrotną.

Czy przyjęcie zamówienia zostanie potwierdzone?

Tak. Po wysłaniu zlecenia zamówienia, w ciągu 1-2 godzin otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia przez nas Twojego zamówienia.

Czy otrzymam informację o nadaniu przesyłki?

Tak. Tak szybko, jak to możliwe Twoje zamówienie opuści nasz magazyn. W momencie wyjścia przesyłki z naszego magazynu otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą nadanie przez nas przesyłki. Powyższa wiadomość e-mail zawiera dodatkowo informację, z ilu paczek składa się Twoje zamówienie.

Jak dokonać zamówienia?

Aby złożyć zamówienie w bitiba.pl należy wybrać dany produkt ze sklepu i kliknąć na ikonkę ukazującą koszyk z zakupami. Produkt zostanie automatycznie dodany do Twojego zamówienia. W koszyku będziesz mógł dokonać edycji zamawianego produktu, np. zmienić zamawianą ilość.

Z ilu paczek składa się moje zamówienie?

Powyższa informacja zawarta jest w wiadomości e-mail potwierdzającej nadanie przez nas przesyłki. Wiadomość tę otrzymasz w momencie wyjścia przesyłki z naszego magazynu.

Czy mogę sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się moja przesyłka?

Aby sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, skorzystaj z opcji monitorowanie przesyłki. Klikając na ten link, zostaniesz przekierowany do strony internetowej GLS. Po wprowadzeniu numeru Twojej paczki w przeznaczone do tego pole, zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat daty jej dostawy.

W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z serwisem klienta .

 

Doręczono mi niekompletną przesyłkę. Co robić?

Może się zdarzyć, iż paczki z Twoim zamówieniem nie zostaną dostarczone w ciągu jednego dnia. Prosimy o sprawdzenie, czy dostarczono Ci wszystkie paczki, ilość których zadeklarowana została w potwierdzeniu nadania przesyłki. Jeśli po otrzymaniu wszystkich paczek, Twoje zamówienie jest nadal niekompletne, prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta .

Przesyłka zawiera uszkodzony artykuł. Co robić?

W przypadku, jeśli otrzymałeś/otrzymałaś paczkę z uszkodzonym artykułem, prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta .

Zamówienie zostało złożone przeze mnie kilka dni temu, jednak przesyłka do tej pory nie została doręczona. Co robić?

W tym przypadku prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta . By odpowiedzieć na pytanie, co dzieje się z Twoja przesyłką, sprawdzimy informacje udostępnione nam przez partnerską fimrę dostawczą.

Możesz także skorzystać z opcji monitorowania przesyłki. Klikając na ten link, zostaniesz przekierowany do strony internetowej GLS. Po wprowadzeniu numeru Twojej paczki w przeznaczone do tego pole, zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat jej daty dostawy.

 

Przesyłka zawiera niewłaściwy artykuł. Co robić?

W przypadku otrzymania w przesyłce niewłaściwego artykułu, prosimy o skontaktowanie się z serwisem klienta .

Co robić, jeśli do przesyłki nie dołączono rachunku?

W przypadku, jeśli do Twojej przesyłki nie dołączono rachunku, skontaktuj się z naszym serwisem klienta . Natychmiast wyślemy Ci jego kopię.

Do przesyłki dołączono niewłaściwy rachunek. Co robić?

W przypadku otrzymania z przesyłką niewłaściwego rachunku, prosimy o skontaktowanie się z serwisem klienta .

Dostawa: Informacje ogólne

Ile wynosi koszt przesyłki?

Niezależnie od wagi paczek i ich liczby w ramach jednego zamówienia koszt dostawy dla zamówień poniżej 119 zł wynosi 15 zł. Dostawa GRATIS dla przesyłek od 119 zł.

Jak długo trwa dostawa zamówienia?

Twoje zamówienie opuszcza nasz magazyn z reguły w ciągu 48 godzin od otrzymania przez nas zlecenia zamówienia. Doręczenie przesyłki na podany adres następuje w ciągu 1-3 dni roboczych od wyjścia paczki z magazynu.

Z usług jakiej firmy dostawczej korzysta bitiba?

Dostawę paczek na terenie Polski powierzamy firmie GLS. W celu uzyskania kompletnej listy państw oraz obowiązującego na ich terenie serwisu dostawczego kliknij tutaj.

Co się stanie jeśli w czasie dostarczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?

GLS doręcza przesyłkę bezpośrednio na podany przez Ciebie adres. W razie nieobecności odbiorcy w miesjcu dostawy kurier pozostawia awizo wskazujące czas dokonania próby doręczenia przesyłki z zaznaczeniem terminu ponownej próby jej dostarczenia. W takim przypadku przesyłka pozostaje w magazynie GLS Poland przez 11 dni roboczych od daty pierwszej nieobecności klienta.

Czy adres docelowy dostawy może różnić się od adresu na rachunku?

Tak. W czasie wysyłania zlecenia zamówienia, masz możliwość wprowadzenia adresu docelowego dostawy, jeśli różni się on od adresu na rachunku; jednak sam rachunek może zostać dostarczony jedynie wraz z przesyłką, bądź jako załącznik do wiadomości e-mail.

Czy mogę otrzymać dostawę przesyłki w określonym przeze mnie dniu?

Niestety nie jesteśmy w stanie podać precyzyjnego terminu nadania przesyłki oraz dokładnego terminu dostawy. Twoje zamówienie jest wychodzi z magazynu z regułu w przeciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Od tego momentu zamówienie dostarczane jest na podany adres zwykle w ciągu 1 do 3 dni roboczych, w godzinach od 8:00 do 16:00.

Czy Kurier pomaga wnosić paczki do mieszkania?

Zgodnie z Paragrafem II Regulaminu Świadczenia Usług przez GLS Poland dla Klientów ze stałą umową (w punkcie Definicje), miejsce dostawy to wskazany przez Nadawcę adres doręczenia paczki. Kurier GLS zatem może, ale nie musi wnosić paczek do mieszkania Odbiorcy. Zwykle proces doręczenia odbywa się np. na klatce schodowej przed drzwiami wejściowymi lub przy wejściu na posesję. W tym miejscu paczka jest wydawana Odbiorcy.

Co oznacza ikonka "Wkrótce"?

Niestety wybrany przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny. Po kliknięciu ikonki "Wkrótce", wprowadź swój adres e-mail i akceptuj zgodę na otrzymanie informacji elektronicznej na podany adres. Jak tylko artykuł pojawi się ponownie w magazynie, zostaniesz o tym automatycznie poinformowany, otrzymując wiadomość e-mail.

Czy możliwe jest otrzymanie zamówienia na terenie całej Polski?

Tak, dostarczamy zamówienia na terenie całej Polski.

Dlaczego na otrzymanej paczce jest logo "zooplus"?

Bitiba GmbH dzieli z firmą zooplus AG nowoczesny magazyn, przez co obniżają się koszty logistyczne. Dzięki takiemu rozwiązaniu nasze ceny nieustannie pozostają na bardzo niskim poziomie.


Płatność i bezpieczeństwo


Jakie formy płatności oferuje bitiba?

Aktualne bitiba.pl oferuje płatność przez Dotpay, kartą kredytową, za pobraniem i przelewem.

Oferowane przez nas metody płatności są całkowicie chronione dzięki naszym wysokim standardom bezpieczeństwa. Wszystkie dane osobowe oraz dane karty kredytowej są kodowane i dodatkowo podlegają procesowi autoryzacji (zarówno podczas transferowania danych jak i zapisywania ich na naszym serwerze).

Dokonywanie płatności za pomocą karty kredytowej. Kiedy następuje obciążenie karty kredytowej wysokością rachunku?

Po tym, jak przesyłka z zamówieniem opuści nasz magazyn. Twoja karta kredytowa zostnie obciążona wyskośc ią rachunku w ciągu 2-3 dni roboczych.

Otrzymałem upomnienie i prośbę o dokonanie płatności, choć rachunek został przeze mnie uregulowany. Jak postąpić w tym przypadku?

Prosimy Cię o ponowne sprawdzenie danych i skontaktowanie się z naszym serwisem klienta w celu podania dokładnych informacji, kiedy dokonano obciążenia Twojej karty kredytowej.

Otrzymałem upomnienie i prośbę o dokonanie płatności, choć dokonałem całkowitego lub częściowego zwrotu wskazanego w upomnieniu zamówienia. Jak postąpić w tym przypadku?

Kwota otwartego rachunku nie może zostać zapisana natychmiast na dobro Twojego konta klienta. Następuje to dopiero w momencie, kiedy Twoja przesyłka zwrotna zostanie nam doręczona, co może potrwać do kilku dni. Jeśli nie posiadasz informacji dotyczących statusu Twojej przesyłki zwrotnej, czy też stanu Twojego konta klienta w bitiba prosimy o kontakt z serwisem klienta. Prosimy też o zachowanie rachunku za poniesione koszty nadania przesyłki zwrotnej do ewentualnego okazania.

Zwrot i wymiana

Co to jest adres zwrotny ?

Aby dokonać zwrotu przesyłki, w celu uzyskania niezbędnych informacji prosimy uprzednio skontaktować się z naszym serwisem klienta. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony formularz zwrotny, znajdujący się przy rachunku.

Czy nadanie przesyłki zwrotnej jest ograniczone czasowo?

Jako klient bitiba możesz bez podania przyczyny dokonać zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby dotrzymać terminu odwołania, musisz w podanym czasie odesłać towar lub zawiadomić nas o odwołaniu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając nam wiadomość e-mail. Po dotrzymaniu terminu odwołania, dokonamy odpowiedniej płatności zwrotnej, uwzględniając ewentualne zużycie towaru. Po otrzymaniu przez nas Twojej przesyłki zwrotnej umowa kupna zostaje rozwiązana i w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot Twojej płatności.

Czy należy dokonać opłaty za nadanie przesyłki zwrotnej?

Zanim nadasz przesyłkę zwrotną, prosimy, koniecznie skontaktuj się uprzednio z naszym serwisem klienta . Nadanie przesyłki zwrotnej odbywa się na koszt własny. Koszty przesyłki zwrotnej zostaną zwrócone, w przypadku jeśli dostarczono artykuł inny od zamówionego, lub gdy przesłany towar dostaraczony został w stanie uszkodzonym. Prosimy o skontaktowanie się z serwisem klienta w celu uzyskania kodu zwrotnego. Niezbędny do nadania zwrotu formularz zwrotny dołączany jest do każdego rachunku.

W jakim przypadku, kiedy i jak otrzymam zwrot kosztów nadania przesyłki zwrotnej?

Jeśli otrzymałeś uszkodzony towar, prosimy koniecznie skontaktuj się z naszym serwisem klienta . Uszkodzony towar podlega pełnej refundacji włącznie z kosztami za nadanie przesyłki zwrotnej, etc. Prosimy skontaktuj się z naszym serwisem klienta w ciągu dwóch dni od otrzymania uszkodzonej przesyłki.

Refundacja kosztów nadania przesyłki zwrotnej następuje zgodnie ze standardem świadczonych usług przez odpowiednią partnerską firmę dostawczą. Nie ponosimy jednak kosztów dodatkowych za takie usługi jak nadanie przesyłki priorytetowej, ekspresowej lub kosztów dodatkowych za towary wielkogabarytowe. Artykuły duże lub ciężkie mogą w niektórych przypadkach zostać odebrane przez firmę GLS bezpośrednio z Twojego domu. W tym celu prosimy skontaktowac się z naszym serwisem klienta.

Aby umożliwić nam sprawną refundację kosztów poniesionych przez Ciebie przy nadaniu przesyłki zwrotnej, prosimy poinformuj nas o ich wysokości, używając do tego formularza kontaktowego na naszej stronie .

Artykuł, który został zamówiony nie pasuje. Czy mogę dokonać zwrotu towaru?

Tak. Bitiba GmbH gwarantuje bezwarunkowe prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny zwrotu. Aby dotrzymać terminu odwołania, musisz w podanym czasie odesłać towar lub zawiadomić nas o odwołaniu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając nam wiadomość e-mail. Wszystkie zakupione przez Ciebie artykuły, które nie pasują, możesz odesłać w ciągu 14 dni, ponosząc koszty za przesyłkę zwrotną.

Dlaczego otrzymałem/otrzymałam ponownie rachunek wraz z przesyłką zamienną, jeśli towar podlegający wymianie został już opłacony?

Jeżeli dokonujesz tylko wymiany towaru i uregulowałeś/uregulowałaś już rachunek pierwotny, Twoja karta kredytowa nie zostanie ponownie obciążona wysokością rachunku dołączonego do wymiany. W tym przypadku prosimy zignorować rachunek dołączony do wymiany.

Jeżeli cena artykułu podlegającego wymianie jest wyższa od ceny artykułu, który został zamówiony w ramach wymiany, Twoja należność wynikająca z różnicy cen zostanie zaksięgowana na dobro Twojego konta klienta. Kwotę tę możesz wykorzystać przy dokonywaniu płatności za kolejne zamówienie. Aby uzyskać więcej informacji na temat stanu Twojego konta klienta, skontaktuj się z naszym serwisem klienta .


Ogólne pytania


FAQ

Wybór produktów i stan magazynu

Do kogo zwrócić się ze specjalnym pytaniem dotyczącym wybranego produktu?

W tym celu zapraszamy do skontaktowania się z naszym serwisem klienta za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie www.bitiba.pl. Twoje pytanie zostanie tak szybko jak to możliwe opracowane przez jednego z ekspertów z działu marketingu.

Produkt, który chcę zamówić jest obecnie niedostępny. Kiedy mogę złożyć ponowne zamówienie?

Jeżeli wybrany przez Ciebie produkt jest chwilowo niedostępny, chętnie poinformujemy Cię o jego ponownym pojawieniu się w naszym magazynie. Po kliknięciu ikonki "Wkrótce", wprowadź swój adres e-mail i akceptuj zgodę na otrzymanie informacji elektronicznej na podany adres. Jak tylko artykuł pojawi się ponownie w magazynie, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail, informującą Cię o możliwości złożenia zamówienia na ten artykuł.

Gdzie można uzyskać informacje na temat ofert specjalnych w bitiba?

Najlepszą drogą do informacji dotyczących aktualnych ofert i akcji specjalnych bitiba jest prenumerata newslettera bitiba. Newsletter wysyłany jest cyklicznie i informuje o atrakcyjnych ofertach oraz promocjach, zawierających gratisowe artykuły, jak również zawiadamia o wprowadzeniu do asortymentu nowych produktów. W celu uzyskania informacji, jak zaprenumerować newsletter kliknij tutaj.

Jeżeli jesteś po raz pierwszy na naszej stronie, możesz abonować newsletter po zarejestrowaniu się jako nowy klient w czasie dokonywania pierwszego zamówienia.

Jak długo trwają specjalne akcje promocyjne??

Oferty specjalne trwają zwykle do wyczerpania zapasów, jednakże zastrzegamy sobie w tym czasie możliwość zmiany ceny sprzedaży. Wszystkie artykuły (w tym artykuły objęte ofertami specjalnymi) można zamawiać wyłącznie w ilościach detalicznych. W niektórych przypadkach ilość ta jest ściśle ograniczona (np. do zakupu 1 - 2 sztuk określonego produktu). Ma to na celu stworzenie wszystkim klientom możliwości nabycia produktu.

Czy bitiba oferuje bezpłatne próbki karm?

Bitiba oferuje okazyjnie próbki niektórych karm. Najlepszą drogą uzyskania informacji na temat akcji promocyjnych i ofert jest abonament internetowego biuletynu bitiba.

Dane osobowe

Nie pamiętam hasła, co robić?

Prosimy wpisać adres e-mail, którego użyłeś w czasie pierwszej rejestracji. Na podany adres e-mail wyślemy informację zawierającą niezbędne do zameldowania się hasło.

Uwaga: Twoje obecne hasło jest zakodowane w naszym systemie. Udzielenie informacji telefonicznej dotyczącej zapomnianego hasła nie jest możliwe.

Czy moje dane osobowe są chronione?

Ochrona danych osobowych i Twojej prywatności to najwyższy priorytet naszej firmy. Stosujemy wszystkie środki ostrożności w celu zabezpieczenia danych, tak aby każdy nasz klient czuł się absolutnie pewnie w czasie korzystania z usług naszego online sklepu www.bitiba.pl. Dotyczy to zarówno procesu dokonywania płatności jak również powierzonych nam danych osobowych. Ucieszy nas niezmiernie możliwość udzielenia Ci dalszych informacji dotyczących naszych wysokich standardów bezpieczeństwa. W tym celu prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta .

Czy sklep bitiba znajduje się w pobliżu mojego miejsca zamieszkania?

Bitiba prowadzi wyłącznie sprzedaż artykułów online; dzięki temu jesteśmy do Twojej dyspozycji przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Zapraszamy na stronę www.bitiba.pl


Newsletter


Newsletter

Czym jest newsletter bitiba?

Newsletter bitiba to najprostszy sposób otrzymywania informacji o aktualnych, atrakcyjnych ofertach oraz promocjach zawierających gratisowe artykuły, oraz o pojawieniu się w asortymencie nowych produktów. Newsletter jest bezpłatny, wysyłamy go periodycznie. Dostępny jest w dwóch kategoriach tematycznych: pies i kot.

Jak mogę zaprenumerować newsletter bitiba?

Wybrane przez Ciebie newslettery możesz zaprenumerować, logując się w "moja bitiba" i odwiedzając "Newsletter i oferty" w dziale Zakupy z głową. Jeżeli nie posiadasz konta klienta w bitiba, możesz zgłosić chęć otrzymywania wybranych przez Ciebie newsletterów klikając tutaj. Wpisz do aktywnego okienka swój adres e-mail, zaznacz, który biuletyn chcesz prenumerować i następnie kliknij przycisk .

Aby ochronić Twoją skrzynkę e-mail przed napływem niepożądanych wiadomości e-mail, po zarejestrowaniu się otrzymasz od nas wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie rejestracji. Aby potwierdzić subskrybcję, należy bezpośrednio kliknąć na zamieszczony w wiadomości link..

Jak mogę zrezygnować z prenumeraty newslettera?

Pod każdym biuletynem, który otrzymasz, znajduje się link, po kliknięciu którego możesz bezpośrednio zrezygnować z abonamentu biuletynu.

Rezygnację z abonamentu możesz przeprowadzić zmieniając ustawienia w "Moje konto":

  1. Zaloguj się w Moje konto.
  2. Wejdź do rubryki Newsletter i oferty w dziale Zakupy z głową .
  3. Wybierz opcję nieaktywny dla newslettera, z prenumeraty którego chcesz zrezygnować.
  4. Potwierdź zmiany klikając przycisk Aktualizuj.

Jeżeli nie znalazłeś/znalazłaś tutaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, prosimy skontaktuj się z naszym serwisem klienta wysyłając wiadomość e-mail, używając w tym celu formularza kontaktowego.