Koronawirus (COVID-19) - często zadawane pytania

Drodzy Klienci,

rozprzestrzenianie się koronawirusa (COVID-19) dotyczy również nas – pracowników firmy bitiba – i ma wpływ na nasze życie. Razem z naszymi partnerami robimy wszystko, co w naszej mocy, aby nawet w obecnej, wyjątkowej sytuacji zapewnić Wam jak zawsze wysoką jakość usług. Oczywiście w obecnej sytuacji zarówno zdrowie naszych klientów i ich zwierząt domowych, jak i zdrowie naszych pracowników są dla nas najważniejsze. Podjęliśmy szeroko zakrojone działania ochronne w naszych biurach i centrach logistycznych, aby w ten sposób przyczynić się do spowolnienia tempa rozprzestrzeniania się koronawirusa. Jednocześnie ciężko pracujemy nad tym, aby Wasze zamówienia niezawodnie i bezpiecznie do Was dotarły.

Dostawa

  • Czy wszystkie produkty będą nadal dostępne?

  • Czy należy spodziewać się opóźnień w dostawie?

  • Czy wskutek kontaktu z towarem mogę się zarazić?

Obsługa i płatności

  • Czy w sklepie bitiba może dojść do opóźnień?

  • Czy nadal mogę płacić gotówką przy odbiorze?

Dalsze informacje na temat COVID-19

  • Czy COVID-19 stanowi zagrożenie dla mojego psa?

  • Czy COVID-19 stanowi zagrożenie dla mojego kota?

  • Jak mogę najlepiej chronić siebie i moje zwierzę?

  • Czy, przebywając w kwarantannie, wolno wyprowadzać psa na spacer?

Korzystając z okazji, serdecznie dziękujemy za wyrozumiałość. Cieszymy się, że nadal możemy dostarczać Wam i Waszym pupilom oferowane przez nas produkty. Zarówno Wam, jak i Waszym ukochanym dwu- i czworonożnym przyjaciołom życzymy dużo zdrowia!