Pomoc

Pomoc techniczna

  • Kiedy usiłuję wysłać moje zamówienie, otrzymuje informację o wystąpieniu błędu

  • Zawartość koszyka wskazuje błędnie tylko jeden artykuł lub koszyk jest pusty

  • Co to są ciasteczka (cookies) ?

  • Dlaczego potrzebuję ciasteczka (cookies) w bitiba?

  • Kiedy próbuję wysłać zamówienie, otrzymuję informację "Twój koszyk jest pusty".

  • Moja przeglądarka informuje mnie o wygaśnięciu certyfikatu bezpieczeństwa

  • Wystąpił błąd w momecie składania zamówienia. Czy zamówienie zostało przyjęte?

  • Ogólne informacje dotyczące przeglądarki internetowej

  • PC Cache ustawienia w różnych przeglądarkach internetowych

  • JavaScript

  • Różne

Zamówienie i dostawa

  • Czy istnieje minimalna i maksymalna wartość zamówienia?

  • Czy można połączyć kilka zamówień w jedno?

  • Czy można dokonać zmian w zamówieniu po wysłaniu zamówienia?

  • Czy można wycofać zamówienie?

  • Czy przyjęcie zamówienia zostanie potwierdzone?

  • Czy otrzymam informację o nadaniu przesyłki?

  • Jak dokonać zamówienia?

  • Z ilu paczek składa się moje zamówienie?

  • Czy mogę sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się moja przesyłka?

  • Doręczono mi niekompletną przesyłkę. Co robić?

  • Przesyłka zawiera uszkodzony artykuł. Co robić?

  • Zamówienie złożone przeze mnie kilka dni temu do tej pory nie zostało doręczone.

  • Przesyłka zawiera niewłaściwy artykuł. Co robić?

  • Co robić, jeśli do przesyłki nie dołączono rachunku?

  • Do przesyłki dołączono niewłaściwy rachunek. Co robić?

Dostawa – Informacje ogólne

  • Ile wynosi koszt przesyłki?

  • Jak długo trwa dostawa zamówienia?

  • Z usług jakiej firmy dostawczej korzysta bitiba?

  • Co się stanie jeśli w czasie dostarczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?

  • Czy adres docelowy dostawy może różnić się od adresu na rachunku?

  • Czy mogę otrzymać dostawę przesyłki w określonym przeze mnie dniu?

  • Czy Kurier pomaga wnosić paczki do mieszkania?

  • Co oznacza ikonka "Wkrótce"?

  • Czy możliwe jest otrzymanie zamówienia na terenie całej Polski?

  • Dlaczego na otrzymanej paczce jest logo "zooplus"?

Płatność i zwrot towaru

  • Jakie formy płatności oferuje bitiba?

  • Kiedy następuje obciążenie karty kredytowej wysokością rachunku?

  • Otrzymałem upomnienie i prośbę o dokonanie płatności, choć opłaciłem rachunek.

  • Otrzymałem upomnienie, choć dokonałem zwrotu wskazanego w upomnieniu zamówienia.

  • Co to jest adres zwrotny?

  • Czy nadanie przesyłki zwrotnej jest ograniczone czasowo?

  • Czy należy dokonać opłaty za nadanie przesyłki zwrotnej?

  • Kiedy i jak otrzymam zwrot kosztów nadania przesyłki zwrotnej?

  • Artykuł, który został zamówiony nie pasuje. Czy mogę dokonać zwrotu towaru?

  • Dlaczego otrzymuję ponownie rachunek, jeśli wymieniany towar jest już opłacony?

FAQ

  • Do kogo zwrócić się ze specjalnym pytaniem dotyczącym wybranego produktu?

  • Produkt, który chcę zamówić jest obecnie niedostępny. Kiedy mogę go zamówić?

  • Gdzie można uzyskać informacje na temat ofert specjalnych w bitiba?

  • Jak długo trwają specjalne akcje promocyjne?

  • Czy bitiba oferuje bezpłatne próbki karm?

  • Nie pamiętam hasła, co robić?

  • Czy moje dane osobowe są chronione?

  • Czy sklep bitiba znajduje się w pobliżu mojego miejsca zamieszkania?

Newsletter

  • Czym jest newsletter bitiba?

  • Jak mogę zaprenumerować newsletter bitiba?

  • Jak mogę zrezygnować z prenumeraty newslettera?