Pomoc
Pomoc techniczna
Zawartość koszyka wskazuje błędnie tylko jeden artykuł lub koszyk jest pusty
Co to są ciasteczka (cookies) ?
Dlaczego potrzebuję ciasteczka (cookies) w bitiba?
Jak włączyć opcje obsługi plików cookie w przeglądarce? PC
Wystąpił błąd w momecie składania zamówienia. Czy zamówienie zostało przyjęte?
PC Cache ustawienia w różnych przeglądarkach internetowych
Zamówienie i dostawa
Czy istnieje minimalna i maksymalna wartość zamówienia?
Czy można połączyć kilka zamówień w jedno?
Czy można dokonać zmian w zamówieniu po wysłaniu zamówienia?
Czy można wycofać zamówienie?
Czy przyjęcie zamówienia zostanie potwierdzone?
Z ilu paczek składa się moje zamówienie?
Czy mogę sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się moja przesyłka?
Doręczono mi niekompletną przesyłkę. Co robić?
Przesyłka zawiera uszkodzony artykuł. Co robić?
Zamówienie złożone przeze mnie kilka dni temu do tej pory nie zostało doręczone.
Przesyłka zawiera niewłaściwy artykuł. Co robić?
Co robić, jeśli do przesyłki nie dołączono rachunku?
Do przesyłki dołączono niewłaściwy rachunek. Co robić?
Dostawa – Informacje ogólne
Ile wynosi koszt przesyłki?
Jak długo trwa dostawa zamówienia?
Z usług jakiej firmy dostawczej korzysta bitiba?
Co się stanie jeśli w czasie dostarczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?
Czy adres docelowy dostawy może różnić się od adresu na rachunku?
Czy mogę otrzymać dostawę przesyłki w określonym przeze mnie dniu?
Czy Kurier pomaga wnosić paczki do mieszkania?
Co oznacza ikonka "Wkrótce"?
Czy możliwe jest otrzymanie zamówienia na terenie całej Polski?
Dlaczego na otrzymanej paczce jest logo "zooplus"?
Płatność i zwrot towaru
Kiedy następuje obciążenie karty kredytowej wysokością rachunku?
Otrzymałem upomnienie i prośbę o dokonanie płatności, choć opłaciłem rachunek.
Otrzymałem upomnienie, choć dokonałem zwrotu wskazanego w upomnieniu zamówienia.
Co to jest adres zwrotny?
Czy nadanie przesyłki zwrotnej jest ograniczone czasowo?
Czy należy dokonać opłaty za nadanie przesyłki zwrotnej?
Kiedy i jak otrzymam zwrot kosztów nadania przesyłki zwrotnej?
Artykuł, który został zamówiony nie pasuje. Czy mogę dokonać zwrotu towaru?
Dlaczego otrzymuję ponownie rachunek, jeśli wymieniany towar jest już opłacony?
FAQ
Do kogo zwrócić się ze specjalnym pytaniem dotyczącym wybranego produktu?
Produkt, który chcę zamówić jest obecnie niedostępny. Kiedy mogę go zamówić?
Czy bitiba oferuje bezpłatne próbki karm?
Nie pamiętam hasła, co robić?
Czy moje dane osobowe są chronione?
Czy sklep bitiba znajduje się w pobliżu mojego miejsca zamieszkania?
Newsletter
Czym jest newsletter bitiba?
Jak mogę zaprenumerować newsletter bitiba?
Jak mogę zrezygnować z prenumeraty newslettera?