
Masz jeszcze jakieś pytania dotyczące bitiba Subskrypcji? Czy coś jest dla Ciebie niejasne?
Tutaj znajdziesz odpowiedź na najczęściej zadawane pytania oraz dowiesz się krok po kroku, co należy zrobić, aby dołączyć do naszej subskrypcji oraz zapoznasz się z jej licznymi korzyściami.
Jak mogę utworzyć bitiba Subskrypcję?

Krok 1:
Wybierz produkty
Dodaj produkty objęte subskrypcją do koszyka w standardowy sposób lub dodaj je do subskrypcji za pomocą funkcji "Zamów ponownie" w zakładce "Moje konto".

Krok 2:
Konfiguruj usługę
Aktywuj usługę bitiba Subskrypcja w koszyku i ustaw preferowaną częstotliwość dostaw. Subskrypcja bitiba jest możliwa tylko wcześniej zapisaną kartą kredytową* lub płatnością PayPal.

Krok 3:
Zrelaksuj się
Dokończ swoje zamówienie jak zwykle, a my zajmiemy się dalszymi krokami, abyś mógł spędzić więcej czasu ze swoim pupilem.
*Uwaga: w przypadku płatności kartą kredytową bitiba Subskrypcja będzie dostępna tylko wtedy, gdy dane karty kredytowej zostały zapisane w poprzedniej transakcji. Po złożeniu bieżącego zamówienia można jednak dodać je do usługi bitiba Subskrypcja na stronie "Dziękujemy". Poprzednie zamówienie można również dodać do subskrypcji w dowolnym momencie korzystając z konta klienta w zakładce "Moje zamówienia".
Jakie korzyści oferuje mi bitiba Subskrypcja?
Dzięki bitiba Subskrypcji brak odpowiedniego zapasu karmy dla pupila odejdzie do przeszłości. Ale to nie wszystko – nasza subskrypcja oferuje wiele innych korzyści:
- Do 7% zniżki od aktualnej ceny na wybrane produkty.
- Możliwość rezygnacji w dowolnym momencie – bez okresu wypowiedzenia ani dodatkowych kosztów.
- Możliwość indywidualnego ustawienia częstotliwości i daty dostawy oraz rodzaju produktów.
- Wystarczy dodać produkty do zamówienia subskrypcyjnego.
Jakie korzyści oferuje mi bitiba Subskrypcja?
Dzięki bitiba Subskrypcji brak odpowiedniego zapasu karmy dla pupila odejdzie do przeszłości. Ale to nie wszystko – nasza subskrypcja oferuje wiele innych korzyści:
- Do 7% zniżki od aktualnej ceny na wybrane produkty.
- Możliwość rezygnacji w dowolnym momencie – bez okresu wypowiedzenia ani dodatkowych kosztów.
- Możliwość indywidualnego ustawienia częstotliwości i daty dostawy oraz rodzaju produktów.
- Wystarczy dodać produkty do zamówienia subskrypcyjnego.
Czy mogę dodać produkty do opcji bitiba Subskrypcja?
Możesz samodzielnie zmienić produkty w bitiba Subskrypcja w dowolnym momencie poprzez konto "Moja bitiba". Możesz zdecydować, czy dodatkowe produkty powinny zostać dodane do zamówienia jednorazowo, czy na stałe.
To proste:
- Wybierz w sklepie produkty, które chcesz dodać do zamówienia w ramach bitiba Subskrypcja i dodaj je do koszyka zakupów.
- Wybierz przegląd bitiba Subskrypcja w "Moja bitiba".
- Wybierz bitiba Subskrypcja, który ma zostać zmieniony i kliknij "Edytuj".
- Kliknij "Dodaj produkty", aby wyświetlić produkty w koszyku.
- Wybierz liczbę produktów, które mają zostać dodane do następnego zamówienia wykonanego w ramach bitiba Subskrypcja.
- W przypadku produktów, które można wybrać w ramach bitiba Subskrypcja, można również zadecydować, czy dany produkt ma zostać na stałe dodany do zamówienia bitiba Subskrypcja.
- Zapisz zmiany.
Czy mogę dodać produkty do opcji bitiba Subskrypcja?
Możesz samodzielnie zmienić produkty w bitiba Subskrypcja w dowolnym momencie poprzez konto "Moja bitiba". Możesz zdecydować, czy dodatkowe produkty powinny zostać dodane do zamówienia jednorazowo, czy na stałe.
To proste:
- Wybierz w sklepie produkty, które chcesz dodać do zamówienia w ramach bitiba Subskrypcja i dodaj je do koszyka zakupów.
- Wybierz przegląd bitiba Subskrypcja w "Moja bitiba".
- Wybierz bitiba Subskrypcja, który ma zostać zmieniony i kliknij "Edytuj".
- Kliknij "Dodaj produkty", aby wyświetlić produkty w koszyku.
- Wybierz liczbę produktów, które mają zostać dodane do następnego zamówienia wykonanego w ramach bitiba Subskrypcja.
- W przypadku produktów, które można wybrać w ramach bitiba Subskrypcja, można również zadecydować, czy dany produkt ma zostać na stałe dodany do zamówienia bitiba Subskrypcja.
- Zapisz zmiany.
Czy mogę utworzyć abonament bitiba Subskrypcja w inny sposób?
Przekształcenie ukończonego zamówienia w subskrypcję
- Otwórz "Moja bitiba", zaloguj się i wybierz zamówienie, które ma zostać użyte w ramach bitiba Subskrypcja.
- Kliknij "Wyświetl zamówienie", aby otworzyć szczegółowy przegląd tego zamówienia.
- Wybierz "Utwórz bitiba Subskrypcję" i przejdź do konfiguratora usługi.
- Krok po kroku skonfiguruj i sfinalizuj usługę bitiba Subskrypcja.
Zamówienie złożone w ramach bitiba Subskrypcja zostanie wykonane po raz pierwszy w podanym terminie — dostawy zostaną zrealizowane automatycznie w wybranym przedziale czasu.
Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w subskrypcji, wstrzymać ją lub anulować, możesz to łatwo zrobić w dowolnym momencie w przeglądzie bitiba Subskrypcja w "Moja bitiba".
Czy mogę utworzyć abonament bitiba Subskrypcja w inny sposób?
Przekształcenie ukończonego zamówienia w subskrypcję
- Otwórz "Moja bitiba", zaloguj się i wybierz zamówienie, które ma zostać użyte w ramach bitiba Subskrypcja.
- Kliknij "Wyświetl zamówienie", aby otworzyć szczegółowy przegląd tego zamówienia.
- Wybierz "Utwórz bitiba Subskrypcję" i przejdź do konfiguratora usługi.
- Krok po kroku skonfiguruj i sfinalizuj usługę bitiba Subskrypcja.
Zamówienie złożone w ramach bitiba Subskrypcja zostanie wykonane po raz pierwszy w podanym terminie — dostawy zostaną zrealizowane automatycznie w wybranym przedziale czasu.
Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w subskrypcji, wstrzymać ją lub anulować, możesz to łatwo zrobić w dowolnym momencie w przeglądzie bitiba Subskrypcja w "Moja bitiba".
Dlaczego nie mogę wybrać ulubionych produktów do zamówienia bitiba Subskrypcja?
Niestety nie wszystkie nasze produkty są obecnie dostępne w ramach usługi bitiba Subskrypcja. Oznacza to, że nie jest jeszcze możliwe wykupienie subskrypcji na te produkty. Możesz jednak już teraz wybierać spośród wielu produktów różnych marek i w ten sposób zapewnić regularne dostawy.
Dlaczego nie mogę wybrać ulubionych produktów do zamówienia bitiba Subskrypcja?
Niestety nie wszystkie nasze produkty są obecnie dostępne w ramach usługi bitiba Subskrypcja. Oznacza to, że nie jest jeszcze możliwe wykupienie subskrypcji na te produkty. Możesz jednak już teraz wybierać spośród wielu produktów różnych marek i w ten sposób zapewnić regularne dostawy.
Z jakich metod płatności mogę korzystać w ramach bitiba Subskrypcja?
Metody płatności dostępne dla bitiba Subskrypcja to PayPal i karta kredytowa.
W przypadku pierwszego zamówienia bitiba Subskrypcja system automatycznie wybiera metodę płatności wybraną dla jednorazowego zamówienia, na którym oparto bitiba Subskrypcja. Metodę płatności można zmienić w przeglądzie abonamentu w sekcji "Moja bitiba" po sfinalizowaniu subskrypcji.
Z jakich metod płatności mogę korzystać w ramach bitiba Subskrypcja?
Metody płatności dostępne dla bitiba Subskrypcja to PayPal i karta kredytowa.
W przypadku pierwszego zamówienia bitiba Subskrypcja system automatycznie wybiera metodę płatności wybraną dla jednorazowego zamówienia, na którym oparto bitiba Subskrypcja. Metodę płatności można zmienić w przeglądzie abonamentu w sekcji "Moja bitiba" po sfinalizowaniu subskrypcji.
Jakie opcje wysyłki są dostępne dla bitiba Subskrypcja?
Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna przy zamówieniu powyżej 99 zł. Dalsze szczegóły i przegląd kosztów wysyłki można znaleźć tutaj.
Należy pamiętać, że jako adresu dostawy dla przesyłek w ramach bitiba Subskrypcja nie można podać adresu automatu paczkowego. Możesz jednak skorzystać z różnych opcji dostawy bezpośrednio na stronach naszych partnerów wysyłkowych, gdy tylko zostaniesz poinformowany drogą mailową o nadaniu przez nas przesyłki.
Jakie opcje wysyłki są dostępne dla bitiba Subskrypcja?
Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna przy zamówieniu powyżej 99 zł. Dalsze szczegóły i przegląd kosztów wysyłki można znaleźć tutaj.
Należy pamiętać, że jako adresu dostawy dla przesyłek w ramach bitiba Subskrypcja nie można podać adresu automatu paczkowego. Możesz jednak skorzystać z różnych opcji dostawy bezpośrednio na stronach naszych partnerów wysyłkowych, gdy tylko zostaniesz poinformowany drogą mailową o nadaniu przez nas przesyłki.
Czy istnieje minimalna wartość zamówienia lub minimalna liczba zakupów?
Nie, usługa bitiba Subskrypcja nie jest objęta minimalną liczbą zakupów. Jednak minimalna wartość zamówienia ma zastosowanie do każdej dostawy w ramach bitiba Subskrypcja. Więcej informacji można znaleźć tutaj.
Czy istnieje minimalna wartość zamówienia lub minimalna liczba zakupów?
Nie, usługa bitiba Subskrypcja nie jest objęta minimalną liczbą zakupów. Jednak minimalna wartość zamówienia ma zastosowanie do każdej dostawy w ramach bitiba Subskrypcja. Więcej informacji można znaleźć tutaj.
Jak wprowadzić zmiany w bitiba Subskrypcja?
Usługę bitiba Subskrypcja można modyfikować w dowolnym momencie w "Moja bitiba".
Można zmienić następujące elementy:
- Produkty zamawiane w ramach bitiba Subskrypcji
- Częstotliwość dostawy
- Datę kolejnego zamówienia
- Adres dostawy*
- Adres rozliczeniowy*
- Metodę płatności*
- Nazwę bitiba Subskrypcja
To proste:
- Wybierz przegląd bitiba Subskrypcja w "Moja bitiba".
- Wybierz bitiba Subskrypcję, którą chcesz zmienić i kliknij "Edytuj".
- Dokonaj zmian.
- Zapisz zmiany.
*W przeglądzie bitiba Subskrypcji możesz wybierać spośród już zapisanych adresów lub metod płatności. Aby utworzyć nowy adres lub zarejestrować nową metodę płatności, należy najpierw utworzyć go/ją w obszarze "Moje dane" w "Moja bitiba".
Jak wprowadzić zmiany w bitiba Subskrypcja?
Usługę bitiba Subskrypcja można modyfikować w dowolnym momencie w "Moja bitiba".
Można zmienić następujące elementy:
- Produkty zamawiane w ramach bitiba Subskrypcji
- Częstotliwość dostawy
- Datę kolejnego zamówienia
- Adres dostawy*
- Adres rozliczeniowy*
- Metodę płatności*
- Nazwę bitiba Subskrypcja
To proste:
- Wybierz przegląd bitiba Subskrypcja w "Moja bitiba".
- Wybierz bitiba Subskrypcję, którą chcesz zmienić i kliknij "Edytuj".
- Dokonaj zmian.
- Zapisz zmiany.
*W przeglądzie bitiba Subskrypcji możesz wybierać spośród już zapisanych adresów lub metod płatności. Aby utworzyć nowy adres lub zarejestrować nową metodę płatności, należy najpierw utworzyć go/ją w obszarze "Moje dane" w "Moja bitiba".
Czy otrzymam powiadomienie o nadchodzącym zamówieniu bitiba Subskrypcja?
Na 5 dni przed przetworzeniem kolejnego zamówienia w ramach bitiba Subskrypcji otrzymasz od nas powiadomienie. Jeśli chcesz edytować lub nawet wstrzymać usługę, możesz to łatwo zrobić — do dwóch dni przed datą realizacji kolejnego zamówienia — w przeglądzie bitiba Subskrypcja w "Moja bitiba". Tutaj możesz również dodać do zamówienia bitiba Subskrypcja produkty, które mają zostać dostarczone jednorazowo.
Czy otrzymam powiadomienie o nadchodzącym zamówieniu bitiba Subskrypcja?
Na 5 dni przed przetworzeniem kolejnego zamówienia w ramach bitiba Subskrypcji otrzymasz od nas powiadomienie. Jeśli chcesz edytować lub nawet wstrzymać usługę, możesz to łatwo zrobić — do dwóch dni przed datą realizacji kolejnego zamówienia — w przeglądzie bitiba Subskrypcja w "Moja bitiba". Tutaj możesz również dodać do zamówienia bitiba Subskrypcja produkty, które mają zostać dostarczone jednorazowo.
Ile dni przed wysyłką mogę zmienić zamówienie z opcją bitiba Subskrypcja?
Zmian w zamówieniu wykonywanym w ramach bitiba Subskrypcji można dokonywać do dwóch dni przed datą realizacji kolejnego zamówienia. Późniejsze zmiany tego zamówienia nie są już możliwe.
Ile dni przed wysyłką mogę zmienić zamówienie z opcją bitiba Subskrypcja?
Zmian w zamówieniu wykonywanym w ramach bitiba Subskrypcji można dokonywać do dwóch dni przed datą realizacji kolejnego zamówienia. Późniejsze zmiany tego zamówienia nie są już możliwe.
Co się stanie, jeśli subskrybowany artykuł nie będzie już dostępny?
Jeśli jeden z subskrybowanych artykułów nie jest lub nie będzie już dostępny w ramach planowanego zamówienia w ramach bitiba Subskrypcja, otrzymasz od nas wiadomość. Poinformujemy Cię o zaistniałej sytuacji i zasugerujemy alternatywne produkty, które możesz dodać do zamówienia za pomocą jednego kliknięcia. Dzięki temu możesz być pewien, że Twój pupil otrzyma to, co potrzebuje.
Co się stanie, jeśli subskrybowany artykuł nie będzie już dostępny?
Jeśli jeden z subskrybowanych artykułów nie jest lub nie będzie już dostępny w ramach planowanego zamówienia w ramach bitiba Subskrypcja, otrzymasz od nas wiadomość. Poinformujemy Cię o zaistniałej sytuacji i zasugerujemy alternatywne produkty, które możesz dodać do zamówienia za pomocą jednego kliknięcia. Dzięki temu możesz być pewien, że Twój pupil otrzyma to, co potrzebuje.
Czy istnieje okres wypowiedzenia lub okres obowiązywania umowy?
Nie. Z usługi bitiba Subskrypcja można zrezygnować bezpłatnie w dowolnym momencie w przeglądzie subskrypcji w "Moja bitiba", klikając przycisk "Anuluj subskrypcję".
Czy istnieje okres wypowiedzenia lub okres obowiązywania umowy?
Nie. Z usługi bitiba Subskrypcja można zrezygnować bezpłatnie w dowolnym momencie w przeglądzie subskrypcji w "Moja bitiba", klikając przycisk "Anuluj subskrypcję".
Z kim mogę się skontaktować, jeśli mam dodatkowe pytania?
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące usługi bitiba Subskrypcja, nasz Serwis Obsługi Klienta chętnie Ci pomoże.
Z kim mogę się skontaktować, jeśli mam dodatkowe pytania?
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące usługi bitiba Subskrypcja, nasz Serwis Obsługi Klienta chętnie Ci pomoże.
Gdzie znajdę regulamin bitiba Subskrypcja?
Regulamin bitiba Subskrypcja dostępny jest tutaj.
Gdzie znajdę regulamin bitiba Subskrypcja?
Regulamin bitiba Subskrypcja dostępny jest tutaj.